Hledám kolegyni/kolegu na pozici Executive Assistant

Do své brněnské kanceláře nyní hledám novou posilu na pozici osobní asistentky / asistenta (Executive Assistant). Tato práce zahrnuje především:

  • organizaci diáře, schůzek, denního programu pracovního s přesahem i do osobního
  • zajišťování cestovní agendy (letenky, taxi, hotely, ...)
  • průběžnou správu elektronické pošty a dokumentů
  • zajištění chodu kanceláře (občerstvení, ...)
  • přepis poznámek z jednání, zápisy, příprava podkladů
  • občasné vyřizování osobní agendy (doručení, vyzvednutí, odvoz, ...)

Co od kandidátů očekávám

  • výborné organizační schopnosti, spolehlivost, loajalitu
  • aktivní přístup, flexibilitu a vysokou úroveň samostatnosti
  • skvělé vystupování
  • znalost práce na počítači
  • velmi dobrou znalost angličtiny - slovem i písmem. Nepotřebuji certifikáty, ale skutečné znalosti - schopnost bez problémů domluvit ubytování, detaily schůzek, porozumět rodilým mluvčím i jiným cizincům
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidičské zkušenosti
  • minimálně ukončené SŠ vzdělání
  • všeobecný rozhled, ochotu učit se nové věci, rozšiřovat si obzory

Co nabízím

Nabízím především velmi různorodou práci; pro absolventy příležitost naučit se zařizovat a koordinovat řadu činností, výbornou průpravu pro další případnou kariéru nejen v administrativě, ale i v oblasti ekonomické. V případě zájmu a schopností můžete dostat příležitost naučit se i něco o investování a private equity - není však podmínkou.

Jak se o pozici ucházet

Pokud Vás pozice zaujala a chcete se o ni ucházet, prosím, kontaktujte mne nejlépe mailem. Jako přílohu, prosím, Váš životopis a motivační dopis v češtině a angličtině. Pozici také můžete najít jako inzerát zde